Institutos

Na actualidade, hai vintecatro centros educativos nos que está implantado SIXA.

Provincia de A Coruña

  • 1. IES Manuel Murguía (Arteixo)
  • 2. IES Moncho Valcarce
        (As Pontes de García Rodriguez)
  • 3. IES Número 1 (Ribeira)
  • 4. IES Miraflores (Oleiros)
  • 5. IES de Fene (Fene)
  • 6. IES Monte das Moas (A Coruña)
  • 7. IES Calvo Sotelo (A Coruña)
  • 8. IES María Casares (Oleiros)
  • 9. IES Fin do Camiño (Fisterra)
  • 10. IES de Pastoriza (Arteixo)
  • 11. IES a Cachada (Boiro)
  • 12. IES Neira Vilas (Oleiros)
  • 13. IES Eusebio da Guarda (A Coruña)
  • 14. IES Carballo Calero (Ferrol)
  • 15. IES Universidade Laboral (Culleredo)
  • 16. CPR Fogar de Santa Margarida (A Coruña)
  • 17. IES Francisco Aguiar (Betanzos)

Provincia de Ourense

  • 18. IES Xesús Taboada Chivite (Verín)

Provincia de Pontevedra

  • 19. IES Meaño (Meaño)
  • 20. IES Valga (Valga)
  • 21. IES Laxeiro (Lalín)
  • 22. IES Castro Alobre (Vilagarcía de Arousa)
  • 23. CPI O Toural (Vilaboa)
  • 24. CPR Martín Codax (Vigo)

SIXA foi deseñado cuidadosamente e probado en centros reais de secundaria galegos para que fora verdadeiramente unha ferramenta que facilitara o traballo do profesorado de secundaria e dos equipos directivos dos centros. Durante estas probas aprendimos cal é o mellor procedimento para implantar SIXA nun centro:

O proceso de implantación

O proceso de implantación de SIXA comeza por unha análise detallada do funcionamento interno do centro onde se vai instalar, co obxectivo de adaptar SIXA á realidade do centro. Deste modo, a implantación de SIXA non interfire en absoluto coa metodoloxía de traballo do centro, coas vantaxes que isto conlleva.

Una vez feita a instalación de SIXA no centro, comeza a fase de formación, na que se dará unha serie de cursos especifícos para cada perfil de usuario que vaia empregar a aplicación (profesorado, dirección, administración), para ensinar ao persoal do centro o funcionamento de SIXA, co obxectivo de que unha vez posto en marcha SIXA, o centro sexa completamente autónomo no seu gestión.